Dag 1 - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Marc en Ingrid Verschueren - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Marc en Ingrid Verschueren - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Marc en Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Marc en Ingrid

21 Juni 2023 | Spanje, Vigo

Dag 1, 21 juni 2023

Om 06.00 uur vertrokken richting Zaventem. De reis verliep voorspoedig en om 06.50 uur gearriveerd.

Vlotjes door alle controles en dan maar wachten aan de gate.

Rond 10.45 uur vliegen we naar Porto waar we rond 13.30 uur landen.

Maar was ik blij dat we er waren! Was helaas in het vliegtuig een beetje ziekjes geworden en de busrit naar Vigo deed daar geen goed aan.

De avondwandeling heb ik afgezegd, hoor straks van mijn wandel vrienden wel hoe het was.

Besloten op tijd te gaan slapen zodat ik me morgen wat beter voel.

Tot morgen


  • 21 Juni 2023 - 19:16

    Linda:

    Hoi,

    Wat een vervelend, mottig begin. Familiekwaal?

    Verstandig op tijd naar bed, dan ben je morgen weer t vrouwtje.

    Drust en succes morgen


  • 21 Juni 2023 - 19:27

    Ingrid Cortvriendt :

    Maar meiske toch.

    Goed uitrusten en morgen fris en fruitig aan de wandel.

    Ik duim ervoor.


  • 21 Juni 2023 - 20:14

    Annelies:

    Heee Ingrid, dat is een vervelende start....Hopelijk morgen wat opgeknapt...beterschap...


  • 21 Juni 2023 - 20:28

    Riet:

    Wat vervelend dat je ziek bent Ingrid.

    Hopelijk morgen weer fit.

    Snap wel dat vliegen voor een ieder niet zo fijn is, ik zelf heb daar ook veel last van. Daarom vlieg ik niet meer.

    Morgen gezond weer op.

    Geniet morgen van de 1ste wandeldag samen met je maatjes.

    Groetjes en tot morgen.


  • 21 Juni 2023 - 21:13

    Marjolein :

    Dat zit niet mee. Verstandig om vroeg in je mandje te kruipen. Hopelijk morgen weer fris en fruitig.


  • 21 Juni 2023 - 22:06

    Linda V:

    Oei moeders toch...das echt niet fijn. Misschien voel je je morgen wat fitter na een nachtje goed slapen. Dikke kus


  • 21 Juni 2023 - 23:15

    Karin:

    Oei das niet fijn. Geen primatourtje genomen? Beterschap!


  • 22 Juni 2023 - 08:13

    Thea:

    Hé ondertussen heb je het nachtje geslapen,hoop zo dat je ,je beter voelt,beetje slecht begin,maar als het dan weer beter gaat,ben je dat snel vergeten.

    succes hé,


  • 22 Juni 2023 - 09:36

    Sis:

    nee sissie.... ben je weer beter nu?


  • 22 Juni 2023 - 12:00

    Mariëtte Verschueren-Weemaes:

    Volgende keer een reispilletje nemen. Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vigo

Santiago de Compostela

Lieve volgers, woensdag 21 juni gaat er een nieuwe reis van start, maar wel een heel andere dan jullie van ons gewend zijn.
Normaal delen we lief en leed met jullie tijdens ons fietstochten maar dit jaar worden de beentjes op een andere manier aangesproken; er wordt gewandeld! Helaas niet weggelegd voor Marc, ( hij gaat wel een fietstocht rijden). De wandelgroep bestaat uit Marina, Thérèse, Seruul en ondergetekende. De bestemming is Santiago de Compostela.
Voor mij de tweede keer dat ik naar deze bijzondere stad mag reizen, in 2012 gefietst en nu ( een stukje ) te voet vanuit Vigo.
Woensdag 21 juni vliegen we naar Porto waarna transfer naar Vigo in Spanje, de volgende dag start onze 7 daagse wandeling langs de Spaanse kust.
De trainingen zijn achter de rug, vanaf januari vele kilometers gewandeld en we zijn er (denk ik) klaar voor.
Het hoort een pelgrimstocht te zijn maar even eerlijk zijn, het is een luxe pelgrimstocht, onze bagage wordt nagebracht, we verblijven in mooie hotels en als er onderweg iets opdoet hebben we maar te bellen naar de organisator van onze reis die ons dan bijstaat.
Wie ons niet wilt volgen kan zichzelf afmelden of laat het me weten dan haal ik je uit de lijst.
Reageren is lief, let op geen icoontjes gebruiken anders wordt je reactie niet geplaatst.
Zoals beloofd draag ik deze tocht op aan mijn broer Eddie (rode roos staat symbool) en neem in mijn gedachten mijn zus Dorthi en al onze geliefden die wij te vroeg moeten missen mee.
De kaars voor een goede reis heeft gebrand, de beschermengel en de sjaal van Lieke zitten in de koffer, dus de rituelen zijn afgehandeld en we kunnen gaan.
Tot woensdag

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2023

Santiago

28 Juni 2023

Santiago

27 Juni 2023

Santiago

26 Juni 2023

Santiago

25 Juni 2023

Santiago
Marc en Ingrid

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 36751

Voorgaande reizen:

21 Juni 2023 - 30 Juni 2023

Santiago de Compostela

Landen bezocht: